Google
 

Football News

25 September, 2007

S Brankom Grgićem odlazi i kompletna uprava Hajduka!

Nakon poslijepodnevnog sastanka Hajdukova Upravnog odbora, predsjednik Skupštine doktor Ante Nosić je rekao:
- Dobio sam na raspolaganje mandat predsjednika Branka Grgića. Tim činom s daljnjim radom prestaju gospodin Grgić i Upravni odbor. Ja ću kao predsjednik Skupštine ubuduće biti službeni predsjedatelj kluba sve do odluke Skupštine. Do njena saziva izvršit ću sve konzultacije s Gradom, Županijom i ostalim subjektima koji čine Skupštinu.
Prije njegova izlaganja Grgić je bez komentara prošao pored novinara i otišao iz kluba. Za njim su otišli svi članovi Upravnog odbora.
Uz Nosića, pred medijima su bili predsjednik Nadzornog odbora Miljenko Dražić, te dopredsjednici Skupštine Mirko Klarić i Vinko Bajrović, te odvjetnik Mate Peroš.
Na pitanje kad će biti održana nova Skupština odgovorio je Mirko Klarić.
- Do kraja godine. Nisu u pitanju dani, Hajduk ima trenera i igrače, direktora i ljude od struke pod ugovorom. Nećemo Skupštinu održati u sljedećih dva, tri ili pet dana. Ona mora biti dobro pripremljena.
Odvjetnik Peroš pojasnio je kako će novi predsjednik odabrati ljude s kojima će surađivati do nove Skupštine.
Uslijedilo je konkretno pitanje može li Nosić smijeniti trenera Sergija Krešića. Teoretski da, uslijedio je odgovor. Trener nije upitan, na vlasti nije nikakav trijumvirat, sekstet ili nešto slično, Nosić je prvi čovjek kluba do nove Skupštine.
Zanimljivo je i da na zadnjem sastanku ove uprave nije bio dopredsjednik kluba Alen Bokšić. Za one koji ne znaju u Grgićevoj upravi su bili: Ante Žaja, Stipe Majić, Ferante Colnago, Zoran Sikirica, Tonči Blagajić, Milivoj Bebić i Alen Bokšić.
Prije njih ostavku je podnio Franjo Pašalić, a još ranije otišli su Aljoša Asanović, Slaven Bilić pa Igor Štimac.

Ćiro Blažević: Želim Grgiću da odlazak iz Hajduka podnese lakše nego što sam ga ja podnio

Evo što je Ćiro Blažević rekao na vijesti iz Poljuda o odlasku predsjednika Branka Grgića:
- Nije mi drago što se ovo događa mom dragom Hajduku. Makar svi mislili da ću sada ja likovati zbog ostavke Grgića - neću, nisam ja takav čovjek. Za vrijeme vladavine Grgića i društva bilo je i dosta radosti za splitske navijače, ali moram kazati sljedeće: želim da Branko Grgić što lakše preboli odlazak s časne dužnosti, lakše nego sam ja prebolio svoj odlazak s klupe bijelih nakon što me je potjerao. Što će biti dalje i koji su temeljni problemi Hajdukova stanja ne želim komentirati jer nisam kompetentan, ali ponavljam, žao mi je što se sve događa u mom dragom Hajduku.

Preuzeto s Glasa Dalmacije

No comments: